HTML

..hogy könnyebb legyen :)

nem igazán azért hoztam létre ezt a blogot,hogy másokat szórakoztassak vagy ismerkedjek.ez egyszerűen egy lehetőség,amivel kiírom magamból a sérelmeim,a fájdalmaim és gondjaim.fogadd el,hogy ilyen vagyok és élvezd az utazást.ez az én világom :)

Friss topikok

Linkblog

bárcsak te lennél az..

2011.08.10. 23:58 bluestrawberry.

     Hol vagy? Nem tudom hol vagy, pedig én már elég régóta várok rád. Itt vagyok felkészülve egy kapcsolatra, egy kapcsolatra veled. Már felkészültem.. ránk. Mondd, hogy tudnám elérni, hogy észre vedd azt ami végig az orrod előtt volt. Hogy végre észre vedd azt, hogy értem csak a karodat kéne kinyújtani. Én bármikor a tiéd lehetnék. De félek, hogy az én türelmem is véges. Sok aggódó percet, fájdalmas órát, és nyugtalan éjjelt okoztál nekem, bár én ennek ellenére sem tágítok. Nem tágíthatok, szükségem van rád. Mindennap amikor felkelek, magam mellett akarlak tudni, azt akarom, hogy álmatlan éjszakáidon felhívj és elmond mennyire hiányzok. Szeretném, ha csak megpróbálnál szeretni, és én lennék a világ legboldogabb lánya,

hogy a Te kezed foghatom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bluestrawberry.blog.hu/api/trackback/id/tr243144885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása