HTML

..hogy könnyebb legyen :)

nem igazán azért hoztam létre ezt a blogot,hogy másokat szórakoztassak vagy ismerkedjek.ez egyszerűen egy lehetőség,amivel kiírom magamból a sérelmeim,a fájdalmaim és gondjaim.fogadd el,hogy ilyen vagyok és élvezd az utazást.ez az én világom :)

Friss topikok

Linkblog

ez másik író tollából.

2011.10.10. 20:38 bluestrawberry.

Nem azért írtam le, hogy más tollával ékeskedjek, hanem, hogy ne csak én lássam, hogy mennyire jó vagy drága barátom: littlegiraffe.

 

 ~Újra felnéztem a Holdra. Addig nem is jutott eszembe, míg az ablakomon bevilágító fénytől dezsavűm nem lett. Ugyan olyan...telihold. Eltelt volna egy hónap?! A bizonytalanság nem változik. Csak az érzés ott legbelül. A szívedben fészkelő folyamatos kérdések. Új hónap.Új Hold.
Újra sós könnyek folytak az arcomon. Érdekes, hogy könny és könny között is mennyi különbség van. Talán valóban csak a Hold a tudója a könnyek eredetének?! Hisz a Nap minden apró részletet lát, de az igazán fontos, jelentőségteljes dolgokat, csak az öreg, mindig változó éjszaka hzza el.
 Éjjel minden más. Talán az egyedüllét hozza ki mindenkiből az érzékeny oldalát. Éjjel minden megszűnik. Nyugodtabb vagy egy nehéz nap után, hisz tudod, hgy végre lezárhatod. Nincsenek percek, pillanatok. Minden álmod is, csak egy-két pillanatnak tűnik~

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bluestrawberry.blog.hu/api/trackback/id/tr233292669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása