HTML

..hogy könnyebb legyen :)

nem igazán azért hoztam létre ezt a blogot,hogy másokat szórakoztassak vagy ismerkedjek.ez egyszerűen egy lehetőség,amivel kiírom magamból a sérelmeim,a fájdalmaim és gondjaim.fogadd el,hogy ilyen vagyok és élvezd az utazást.ez az én világom :)

Friss topikok

Linkblog

vaksüketnémamozgássérült

2013.04.02. 22:06 bluestrawberry.

Tudtam, belül mindig is tudtam, csal elhinni volt nehéz. Sőt a mai napig nehéz elhinnem. Nem azt, hogy nem szeretsz és soha nem is szerettél, hanem azt, hogy hogy tudtam ennyire buta lenni és nem észrevenni. Még ha láttam is rajtad, hogy hiábavaló minden próbálkozásom, akkor is csak azzal hitegettem magam, hogy időre van szükséged. 
De nem volt szükséged semmire, egyedül arra, hogy békén hagyjalak. És én sajnos ezt addig nem is tudtam realizálni, amíg pofára nem estem. Bár nem is egyszer. Vagy hússzor. Számomra a mai napig hihetetlen, hogy ilyen vak voltam. Szoktál mondani, hogy a szerelem vak...
De az én esetemben, amit irántad tápláltam az vak, süket-néma és mozgássérült is volt egyszerre. A Világ legbénább dolgának hangzik, de ez az igazság. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bluestrawberry.blog.hu/api/trackback/id/tr525189746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása