HTML

..hogy könnyebb legyen :)

nem igazán azért hoztam létre ezt a blogot,hogy másokat szórakoztassak vagy ismerkedjek.ez egyszerűen egy lehetőség,amivel kiírom magamból a sérelmeim,a fájdalmaim és gondjaim.fogadd el,hogy ilyen vagyok és élvezd az utazást.ez az én világom :)

Friss topikok

Linkblog

elmegyek..

2012.01.03. 21:17 bluestrawberry.

Soha, senkire nem próbáltam ráerőltetni magam. Ha éreztem, hogy valahol nem látnak szívesen, elmentem. Ha valahol ráuntak az örökös hisztijeimre, elmentem. Ha nem tudtak elfogadni olyannak, amilyen vagyok, elmentem. Mindig képes voltam változtatni..
Most szintén képes vagyok a változásra, ha kell erőmön felül megteszem. Csak kérlek mondd meg, hogy te nem szeretsz és ígérem:
elmegyek..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bluestrawberry.blog.hu/api/trackback/id/tr453517620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása