HTML

..hogy könnyebb legyen :)

nem igazán azért hoztam létre ezt a blogot,hogy másokat szórakoztassak vagy ismerkedjek.ez egyszerűen egy lehetőség,amivel kiírom magamból a sérelmeim,a fájdalmaim és gondjaim.fogadd el,hogy ilyen vagyok és élvezd az utazást.ez az én világom :)

Friss topikok

Linkblog

szoftverhibás vagyok!

2012.03.19. 19:22 bluestrawberry.

 Öcsémmel hosszú veszekedést folytattunk egy szoftverhibás számítógépről. Megtárgyaltuk minden egyes billentyűjét és darabkáját. Már pontosan én sem emlékszem, de a végén a lélegzetem is elállt a meglepettségtől. Mert öcsém mélyen a szemembe nézett és hozzáértően, határozottan, komolyan azt mondta nekem:
 - Szerintem volt benne egy alkatrész, ami nem működött rendesen és az az egy hatással volt az egész gépre. Nem tudod, hogy mi lehetett az?
 Akkor megértettem. Velem is pontosan ez a baj. Az az egy alkatrészem nem működik rendesen és az egészemet elrontja. Akkor én is belenéztem öcsém szemébe és hozzáértően, bár bizonytalanul azt válaszoltam:
 - De, a szíve.. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bluestrawberry.blog.hu/api/trackback/id/tr524326493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása