HTML

..hogy könnyebb legyen :)

nem igazán azért hoztam létre ezt a blogot,hogy másokat szórakoztassak vagy ismerkedjek.ez egyszerűen egy lehetőség,amivel kiírom magamból a sérelmeim,a fájdalmaim és gondjaim.fogadd el,hogy ilyen vagyok és élvezd az utazást.ez az én világom :)

Friss topikok

Linkblog

utoljára..

2012.03.19. 19:11 bluestrawberry.

BLOGRAhands_1332180419.jpg_400x300

És akkor belenéztem a szemébe. Őszinteséget, nyugalmat, bocsánatkérést és szerelmet sugallt. A szemei mindent elárultak..
De tudtam, hogy elmegy. El fog menni, mint mindig. Ezért kiakaram élvezni az utólsó közös pillanatinkat. Erősen megszorítottam nagy és védelmező kezeit, ami olya mereven és bátortalanul voltak az enyémbe kulcsolva. Utoljára én is szerelemt vallottam könnybe lábatd szemeimmel. Utoljára szerelmesen átöleltem, majd fájdalmasan engedtem el. Éreztem, hogy menni akar.
Aztán felállt és átsétált az összetört szívem végleg széthullott darabkáin.. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bluestrawberry.blog.hu/api/trackback/id/tr714326464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása