HTML

..hogy könnyebb legyen :)

nem igazán azért hoztam létre ezt a blogot,hogy másokat szórakoztassak vagy ismerkedjek.ez egyszerűen egy lehetőség,amivel kiírom magamból a sérelmeim,a fájdalmaim és gondjaim.fogadd el,hogy ilyen vagyok és élvezd az utazást.ez az én világom :)

Friss topikok

Linkblog

gesztenyeszemű kócos

2012.04.17. 20:57 bluestrawberry.

 Emlékszel még a legelső babádra gyermekkorodból? Tudod, ez igazából pont olyan. Úgy értem, hogy gondolj csak bele. Ott volt neked a legkedvesebb, legaranyosabb babád, aki csak a Tiéd volt. Mindennap máshogy becézted, együtt reggeliztetek, játszottatok és aludtatok. Szinte mindent vele együtt csináltál és a végén életed legfontosabb részévé vált.
 Aztán egy szép napon arra ébredtél, hogy a hőnszeretett babád nincs melletted. Elszakítottak tőle. Végleg elszakított valaki, talán okkal, talán ok nélkül. Talán pont te magad voltál, aki eltaszítottad őt magadtól. Így elveszetted őt, aki a legfontosabb volt, aki a világot jelentette számodra. 
 Később hiába volt száz és száz babád, egyik sem volt olyan, mint az a gesztenyeszemű kócos. Mindennap pityeregtél érte, és gondoltál rá elalvás előtt, de lassan az is elmúlt.
 És ezután egy napon azon kaptad magad, hogy felnőttél. Már nincs szükséged a pirospozsgás mosolyú babádra, de soha nem fogod őt elfelejteni, hisz ő tett azzá, aki most vagy. 
 Valahogy így éreztem most is. El kellett engednem az utolsó emlékét is, hogy felnőjek. De igazán sosem fogom elfelejteni, hisz miatta lettem az, aki mindig is akartam lenni:
önmagam.. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bluestrawberry.blog.hu/api/trackback/id/tr324457625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása