HTML

..hogy könnyebb legyen :)

nem igazán azért hoztam létre ezt a blogot,hogy másokat szórakoztassak vagy ismerkedjek.ez egyszerűen egy lehetőség,amivel kiírom magamból a sérelmeim,a fájdalmaim és gondjaim.fogadd el,hogy ilyen vagyok és élvezd az utazást.ez az én világom :)

Friss topikok

Linkblog

a magány.

2011.07.03. 23:55 bluestrawberry.

A magány.A Magyar Értelmező Kéziszótár ezt írja róla: mások társaságától elzárkózva,visszavonultan,egyedül élő ember helyzete,állapota.Nem tudom ti hogy vagytok vele,de nekem ez úgy jött le,mintha mi magunknak választanánk a magányosságot..szerintem ez egyáltalán nincs így.Jó,persze vannak olyanok,akik direkt vannak egyedül,direkt szeretnek egyedül lenni.De könyörgöm,mindenki utál magányosnak lenni.A magány csak egy ijesztő,sötét,elzárt lehetőség arra,hogy szenvedjünk.Soha nem választjuk magunknak,abból az okból,hogy egyedül legyünk.Egyedül lehetünk,amikor csak akarunk.De a magány egy másfajta egyedüllét.Az egy fájdalmas állapot,amiből mindenki menekülne.Nah persze valakinek sikerül,valakinek nem..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bluestrawberry.blog.hu/api/trackback/id/tr723036310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása