HTML

..hogy könnyebb legyen :)

nem igazán azért hoztam létre ezt a blogot,hogy másokat szórakoztassak vagy ismerkedjek.ez egyszerűen egy lehetőség,amivel kiírom magamból a sérelmeim,a fájdalmaim és gondjaim.fogadd el,hogy ilyen vagyok és élvezd az utazást.ez az én világom :)

Friss topikok

Linkblog

lb?

2011.07.03. 23:54 bluestrawberry.

Gondolkoztál már a tökéletes barátnőn?Hogy valóban létezik az a lány,akivel tényleg bármikor bármit megoszthatsz,úgy hogy nem kell kételkedned benne?Hogy mindig bízhattok egymásban,feltétel nélküli szeretettel?Valóban?Mondj egy ilyen embert az életben..nehéz lenne.Nekem vajon van?Nem tudom,talán nem is érdekel.Egyszerűen szeretek beletörődni dolgokba,szeretek úgy boldog lenni,hogy nem kell senkinek megfelelnem,azt mondanom,amit mások akarnak.Furcsa,néha belegondolok,és elkezdem számolgatni,hogy életem során hány legjobb barátnőt tartottam számon.És hát elég sokat..sajnos.De így utólag visszagondolva,nem voltak mind igazi barátoknak valók.De lehet,hogy most is csak a félelem beszél belőlem.Az a félelem,ami megkeseríti a mindennapjaim,ami olykor elszomorít és boldogtalanná tesz.A félelem,hogy megbántok,elveszítek valakit,aki fontos számomra..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bluestrawberry.blog.hu/api/trackback/id/tr113036307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása